Vem är jag?

| Postat i: Vardagligt
2
Bloggen är hyfsat nystartad, men jag har inte hunnit med en presentation av mig sjäv än. Tänkte skriva en kort liten för att ni ska kunna få en övergripande bild av vem jag är och mitt liv.
 
Jag bor i ett litet samhälle med min sambo, hund och katt. Är född 1990 och jobbar som undersköterska på gruppboende och älskar det. 
Har en bakgrund som fotbollsspelare och satsade på det ut i fingerspetsarna fram tills en allvarlig skada när jag var 18. Från att lägga dygnets alla timmar på fotboll, till att lägga 0. 
Istället reste jag iväg och jobbade som au pair i london ett tag innan jag återvände till Sverige och hitta kärleken och slog mig till ro här i det smålänska lilla samhället. 
Idag, som 23åring har jag tagit upp fotbollen och spelar för skojs skull utan några som helst krav. Eller okej, jag hatar och förlora och är en jäkla vinnarskalle så riktigt bara på skoj är det inte. Men jag satsar inte haha.
Försöker med mina oregelbundna arbetstider hinna med fotbollsträningarna och matcherna men även få tid på gymmet några dagar i veckan.
Blir mycket fokus på spänst och explosivitet men självklar mycket lyfta vikter. Älskar det. Älskar att se kroppens framsteg och process.
 
Har tyvärr legat på latsidan då jag bröt benet i januari och det har blivit lite mycket av livets goda och svårt att komma igång igen. Har ätit allt i lite för stora mängder och känner att mitt psyke inte är på topp och min kropp mår inte bra av allt socker så nu är det slut på det dagliga socker intaget och helgernas lite för mycket alkohol.
Vet att jag kan, bara jag bestämmer mig, men har varit rätt skönt att ha rtt par "inte-bry-sig-alls-månader" för att känna motivationen igen. 
 
Jag gillar att laga mar, baka och hitta på nya saker i köket, dock hatar jag diska. Alltid samma probelm ;)
Äter till största del gluten-och laktosfritt och är en sucker för äpplen.
 
de här är jag i korta drag !
 
Hittills till Vem är jag?


Karin

Bor i shanghai:)


URL: http://endorfinkickar.com
Emma

Tråkigt med skadan. Men det verkar som att du har hittat din plats i livet ändå :) Och jag vet precis vad du menar. Ibland behöver man lite tid när man inte tänker alls. För att hitta motivationen. :)


URL: http://semmla.shapemeup.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: